Arkayove Dnd community
Advertisement

report z minulej hry

DCSliOHXYAMsOAF.jpg

Tumblr inline owjow8B4Ku1sao0wy 1280.jpg

zúčastnení:

EGO

EGO

Axe, Garrus , Hammer , Tanquol

Hammer sa po pár dňoch prebral z opileckého bezvedomia v zadnej časti lode. Akurát na čas, aby sa pridal na pochod s nomádmi, ktorých lovia akýsi piráti.

Družina si nabrala jedla, koľko sa každém chcelo (Tanquol na 12 dní, Hammer na 3 dni, Axe na 4 a Garrus na 7).

Všetko čo malo aspoň nejakú hodnotu z rozbitého raketoplánu sa naložilo na veľké vozy potiahnuté maskovacou látkou, ťahané veskami a nejakými inými zvieratami.Väčšina strostkotancov tu bola už dlho (väčšina asi 20 rokov, ale niektoré exempláre kratšie) a dávno sa vzdali nádeje na únik z tejto planéty. Jediné, čo pre nich teraz malo zmysel robiť, bolo byť neustále v pohybe (na úteku). Nikde sa nezdržať dlhšie ako 10 až 12 hodín.

Tiež bola dosť dôležitá poznámka o nepoužívaní mágie, pretože tá tu funguje ako maják: HALÓ! TU SME!!Nikto nemal námitky proti nášmu plánu skúsiť prilákať pozornosť a prepadnúť príchodích pirátov zo zálohy, ale nikto sa k nám nechcel pridať. A samozrejme za podmienky, že daný plán uskutočníme až po tom, čo dáme karavane dosť času na to, aby utiekli niekam mimo dosah.

Taktiež nemali žiadne zábrany s tým, aby zobrali všetko naše vybavenie (pre komunitu samozrejme), ale keď sme niečo potrebovali, zrazu platilo každý sám za seba, kto si čo zoženie a unesie sám).

(pozn. ak sa odtiaľto náhodou niekedy dostaneme, som vo veľmi vážnych pochybách, či sem niekoho pošleme aby ich vyzdvihol).

Naši veskovia mali kusy trubiek (kyjaky 1d6), ale Garrus potreboval nejakú strelnú zbraň. S dostupným vybavím sa dal zostrojiť maximálne tak luk. Na telo luku sa výborne hodil kus karbónvej trubky, ktorá pôvodne chránila kabeláž na stroskotanej lodi, ktorú sme prezieravo vzali so sebou. Na tetivu me nemali nič, ak sme nechceli rozpárať vlastné oblečenie/brnenie, ktoré asi budeme fakt potrebovať. Z komunity nám nikto nechcel nič dať. Jediné čo sme dostali bola rada, že máme uloviť akési zviera podobné divokej svini z planéty Zem. To má zvláštnu štruktúru čreva, z ktorého sa dá vyrobiť tetiva takmer na úrovni tých syntetických.

Na lov sa vydali všetci okrem Tanquola, ktorý zatiaľ pracoval na tele luku a mieridlách.

Keď sa vrátili s úlovkom, dostali sme každý jednu porciu mäsa zo svine a požadované črevá. Všetko ostatné prepadlo komunite.Tanquol sa tak parádne vyhral s lukom a hlavne s mieridlami (ENG skill check 38), že luk získal vlastnosť (fusion), že sa s ním takmer nedá minúť. Jediný spôsob ochrany je byť celkom skrytý za stenou. (luk ignoruje concealment-maskovanie a čiastočný úkryt).

Ešte sme potrebovali zohnať nejaké šípy. Z komunity sme opäť dostali iba radu, že sa na to hodia sosáky obr-komárov.

Tých sme márne hľadali niekoľko dní a stále nič. Medzitým sa však podaril mega-úlovok. Niečo medzi baziliskom a nosorožcom. Najviac sa o to zaslúžili Axe s Hammerom. A v podstate takmer sami to dokázli celé dotiahnuť až do tábora. Síce potom zožrali celý zvyšok svojich zásob ale stál to za to.

Komunita sa zachovala ako obvykle. Každý sme dostali jedlo na 5 dní, zvyšok prepadlo "pre dobro skupiny". Podarilo sa však "ukoristiť" lebku s rohom. Z lebky spravil Tanquol parádny štít pre Axeho. Z rohu by bol super hrot pre kopiju, ale nemali sme nič, čo by sa dalo použiť ako telo. Ako inak, znovu nikto nič a každý sám za seba. Avšak jeden vesk vlastnil super karbónovú tyč, z ktorej by bolo úplne parádne telo kopije. Ale nechcel sa jej vzdať. Jediné čo opakoval stále dokola, že vymení iba a len za nerozumné množsvo jedla (takmer celého nosorožca iba sám pre seba).

Avšak Hammer sa obetoval a kúpil tyč za posledné dve lízatka, ktoré mu zostali od istého radšej bližšie nešpecifikovaného obchodu s Garrusom.

Preto túto kopiju Tanquol daroval práve Hammerovi. (znovu eng chceck 38 a kopija 2d6+3 alebo niečo tomu podobné...)

Po nejakom čase sa k nám začal priklánať jeden človek z komunity; Abram, ktorému sa pozdával náš plán a tiež sa mu nepáčil prístup ostatných.

Zúčastňoval sa s nami aj loveckých výprav. Na jedej z nich sme mali úspech a natrafili sme na tri exempláre obr-komárov. Ich sosáky boli dlhé takmer meter. Ideálne pre šípy. V tom Tanquol pocítil nával mágie ako sa za skupinou otvoril portál a komárov spálil na popol fireball. Garus iba vykvíkol: "Doprdele, ale ja ho potrebujem!"

V tom mu cudzinec položil ruku na rameno s otázkou: "A k čomu?"

Garrus sa zlostne ohnal po ruke (attack roll d20=3 =>miss). Cudzinec zľahka odplachtil o dva metre a odložil mušketu z ktorej sa ešte dymilo. Vyzeral podobne ako Davy Jones z filmu piráti Karibiku. Nad pravou rukou sa mu vznášalo akési tetovanie z rún. Že je to magické je zrejmé, ale Tanquol sa snaží odhadnúť či sa to podobá na niečo čo už niekedy niekde videl, prípadne odhadnúť iné podrobnosti (mysticizm check d20=1). Je to úplne iný druh mágie.

Tanquol sa zdržal skúmaním tetovačky (init roll d20=1), takže než sa stihol zorientovať a čokoľvek opýtať, veskovia a Abram sa už pustili do chobotničáka. (Ten bol CR=8 vs APL=3 ... APL + 3 = CR 6 = epic battle)Boj nešiel príliš dobre, Axe sa málokedy trafil, Tanquol mal jediné direct dmg kúzlo magic missile (1d4+1). Ostatné boli support, proti ktorým sa hádže will save. Choboničákovi stačilo na D20 hodiť 2+ aby uspel v záchrane.

Na Garusa zoslal chobotničák charm person (save will d20=1) a prikázal skočiť cez portál. Kým to stihol urobiť, Tanquol sa snažil o protikúzlo na Garrusa (will save d20=18 ; na úspešné protikúzlo stačilo hodiť 16 a menej).

Hammer, Axe a Abram dostali takú nalkádačku, že cez portál ich niestli v bezvedomí, Tanquol dostal charm person.

Toto bol boj, ktorý sme nemali vyhrať. Ale lovec chobotničák aj tak dostal poriadne cez držku (zostalo mu 10 HP).

Na druhej strane portálu nás všetkých poriadne spútali a nie len kovovými režazami, ale telo pomaľovali podobnými runami aké mal na ruke ten lovec. Malo to dva trvalo pôsobiace efekty: charm person a rozkaz nepoškodiť namaľované runy.Boli sme na nejakej lodi (Podotýkam, skutočnej oldschool lodi. Na vode. Tá loď mali plachty ako hlavný spôsob pohybu.) transportovaní do prístavu plného nekontrolova(teľ)nej zábavy. Takmer všetko tu bolo vytvorené mágiou.

Po nejakom čase si nás predvolal miestny panovník, ktorý sa predstavil ako Ego. Ten po nás chcel aby sme pre jeho zábavu bojovali v aréne. Potom nás vraj odmení. Tanquol naznačil, že sám Ego by mohol ísť do arény, keď je tak veľmi znudený. A voala, Tanquol sa premenil na človeka. Blé.

Veľký nemotora s tučnými neohrabanými prstami, bez ocasu, kožuchu a so smiešnymi zubami. Dúfam, že je to len dočasné a zase to rýchlo vyprchá.

Potom z nás ten magický atrament stiekol. Ego tu tomu všetkému nevelí asi len tak pre nič za nič. No, po takejto ukážke sily sme nemali veľmi na výber. Proti nám nastúpil nejaký nafúkaný aristokrat (CR=7), ktorému Tanquol hneď hackol mozog a potupil ho, že sa nám začal klaňať. Jeho najväčší strach však bol, že sa utopí. Preto v ďalšej fáze sa mu Tanquol snažil podsunúť, že sa topí, ale na nešťastie, toto sa tomuto parchantovi chobotničatému podarilo odolať. No, aspoň, že to bol nekompetentný hňup, ktorý si vzal do arény zbraň, s ktorou nevedel narábať (tech. spell incompetence). Tanquol mal trošku obavy, či to kúzlo omylom pre človečie prsty nezoslal aj na Garusa, ktorý s lukom, ktorým sa takmer nedá minúť, minul. 6x po sebe. Ale nie. Garus nebol pod vplyvom kúzla; on je hňup asi by default. (na d20 ani raz nehodil viac ako 6)

Nedarilo sa ani Hamerovi. Axe podával taký zmiešaný výkon. Najlepšie sa darilo Abramovi. Zase. Ten chlap je dosť slušný bijec.

Mno, po boji bol iba v bezvedomí, ale začal levitovať smerom k Egovi a ten vycicol jeho životnú esenciu ako znudené unavené decko plechovku energeťáku.

Druhé kolo predstavovala akási tlupa nadržaných blbov z publika. Si mysleli, že pozeranie krvavého divadla z nich spraví polobohov vojny... Pch. Skoro mi ich bolo ľúto, keď zistili, že to tak nie je. No už pre nich bolo neskoro. Tých, ktorých sme nedorazili my, dorazil Ego.

Po tomto boji Ego prehlásil, Hammer, úbohý výkon. Tvoja esencia poslúži ako odmena pre vás ostatných. S týmito slovami ho vycicol a my sme sa objavili na drednaughte, ktorý sme mali privolať po dokončení transakcie biologických zbraní androidím teroristom.

Predstavenie Abrama ako potencionálne nového člena teamu prebehlo bez obtaží, ale Tanqol mal náročnejšie vysvetľovanie, že to je on. Transformácia nevyprchala. Zatiaľ. Stále dúfa, že je to len dočasné.

to be continued

Poznamky DM[]

Tanqol +400xp za spracovanu kroniku.

Doplnene ilustračne obrazky.

Doplnim. V arene ste bojovaly lebo Celestial Ego mal aktualne dost životnej esencie z ludských obetí a chcel sa pobavit. Vlaste cela jeho planeta je on. A pre obyvatelov povrchu vytvara stravu vzduch rum a ine prikladnosti. naoplatku oni mu doplnuju obetama esenciu.

Po boji v arene splnil prve alebo možno najsilnejšie želanie a to Garusove: "Ja chcem ist preč" čimž vas odtransportoval na palubu čakajuceho Drednaughtu na okraji sustavy. Jak bonus vas odsunul aj s vecamy ktore vam zabavily roboti na tej pašerackej stanici. A potom presunul svoju planetu do ineho systemu s primitivnym životom kde ho budu jeho obyvatelia schopný zasobovat životnou esenciou výmenou za rum a klobásky.(čímž okamžite skončilo celosystemove rušenie signálu)

Advertisement